Vill Du få email så du inte missar uppdateringar?

fredag 3 maj 2024

På tur med elskooter till vindskyddet vid Stora Kroksjön Långasjönäs Kar...



Gjorde ett litet klipp från elskootern till vindskyddet vid Stora Kroksjön i friluftsområdet Långasjönäs utanför Asarum. Bedårande vacker bokskog nu i lövsprickningen. Rekommenderar alla som har möjlighet att ta en tur dit.

Men dels så inser jag att jag måste ha mobilen på en så kallad selfiepinne då jag lyckades få med mina amatörmässiga fingrar i klippet ( pinsamt dåligt ;-) )

Men klippet blir också suddigt när jag kör. Precis som om kameran inte hinner med filma. Men jag tänker att det borde gå då människor fotar från bil. Så är det någon som vet hur man kommer tillrätta med att mobilen inte klarar av att ställa in fokus när man kör. Är det en inställningsgrej som går att ändra?

Så tacksam om någon kan hjälpa mig med tips på inställning eller vad det nu är för fel.

Men trots detta var kul att också filma lite så det lär komma lite fler klipp och inte bara stillbilder på bloggen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sparvhök

  En sparvhök som satt sig på en luftledning. Enligt min skådarkompis är det en ungfågel då den har en brunaktig översida. De äldre fåglarna...